[Pardus-kullanicilari] Pencere taşması

Surhay surhay at ajiba.com
14 Mar 2007 Çar 14:17:00 EET

Merhaba Arkadaşlar,

Masaüstünce herhangibi dosyayı  sağ tuşla tıklayıp taışı veya kopyalayı
seçiyorum açılan menuüerden istediğim bir yere
örneğin "/home/evdizini/belgelerim" e kadar gidiyorum. belgelerim açıldığında
liste tam ekranı kaplıyor (3 sütün) ve taşıyor. Taşan kısma yön oklarıyla
gidemiyorum.

Mesela. tam ekranı kaplayan 3 sütünlük belgelerim içerinde sağ da en altta s
ile başlayan klasörlerde bitiyor ve devamı pencerenin dışınka kalıyor. Yön
okları ile aşağı doğru devam ettiğimde 4.sütünun listesininin sol kenarını1-2
piksel görüyorum. Ancak pencere kaymıyor.

Hatta şöyle bir deneme yaptım. Başlardaki bir dizin adını oldukça uzun verdim.
Bu defa 2 sütuna düştü. 1. sütün 2 sütunu birden kaplıyor. 2.sütun 3. sütuna
geliyor 3, 4, ce devam eden sütünlara pencere kaydırma yapamıyor.

Problem benim sistemdemi acaba

Şimdiden teşekkürler.