[Pardus-kullanicilari] Bluetooth

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
14 Mar 2007 Çar 13:50:50 EET

14.03.2007 tarihinde Osman BAYBAGAN <obaybagan at gmail.com> yazmış:

>        Selim bey, yardımlarınız için çok teşekkür ediyorum, ancak işim
> gereği zaman zaman e-mailime bakabildiğim için zamanında cevap veremiyorum.
> Söylediğiniz gibi, bluetooth simgesi saatin yanında beliriyor, fareyi
> üzerine getirdiğim zaman takılı olmadığını söylüyor, daha önce de
> belirttiğim gibi bluetooth cihazı yanıp yanıp sönüyor bu durumda veri
> aktarabilmem lazım ama bir türlü aktaramıyorum, telefonumla arama yaptığım
> zaman etkin cihazın bulunamadığını belirtiyor. Yardımınız için tekrar
> teşükkür ediyorum.
>
>     Kolay gelsin,

Osman bey, istediğim cevap buydu. cihazınız tanınmamış gözüküyor. belki
tanıtmanın bir yolu vardır ama benim
bilgi seviyem o düzeyde değil. lütfen yanlış anlamayın ben geç veya erken
cevap veriyorsunuz şeklinde bir şey demedim.
sadece bluetooth simgesinde hangi uyarıyı verdiği önemliydi...

kolay gelsin...