[Pardus-kullanicilari] DVD'den pisi yüklemek, modem ayarý yapmak

Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
14 Mar 2007 Çar 12:46:13 EET

Abidin Bey,

Sorunuzun bir kısmına cevap:

DVD'den PisiDepoyu kendi deponuz olarak atayabilirsiniz. Bakınız:
http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Pisi_CLI_Kullan%C4%B1m%C4%B1
Ancak bunu yaparken dikkatli olun. İşler biraz karışıyor bazen. Depoda
ilk sırada olan güncellemede ilk önceliği alıyor bildiğim kadarıyla.

YA DA yerel depo oluşturabilirsiniz. Bakınız:
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Yerel_Pisi_Deposu_Kurulumu

Ben DVD deki herhangi bir paketin üzerine tıkladığımda da kuruluma geçebiliyor. Bir de bunu deneyin isterseniz.
Saygılar.

Besim