[Pardus-kullanicilari] pardus dahada düzensizleşiyor mu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
14 Mar 2007 Çar 12:16:15 EET

14.03.2007 tarihinde bilgili bülend <bilgili.beyto at gmail.com> yazmış:

> önceden taş gibi çalışan pardus yeni güncellemeler oldukça daha da
> kararsız bir hale gelmeye başladı sanırım
> aaz önce 2007 kararlı sürümünü kurup bir iki program ilave ettim amsn gaim
> gibi şimdi açtığımda kmix kırmızı x işareti üzerinde çalışmıyor

aslında tam tersi güncelleştirmeler eksik yapılmış oluyor. kurduğunuz amsn
gibi programların
bağımlılıkları olarak bazı güncellemeler yapılıyor ama bazıları yapılmıyor.
bu nedenle tam güncel
sistem kullanmalısınız, laf aramızda benim sistem o yüzden taş gibi :-)

benim tavsiyem sistemi yeni kurduğunuzda paket-yöneticisinin önbelleğini
açık duruma getirin.
güncellemeleri yaptıktan sonra /var/cache/pisi/packages klasöründe
yedeklenen pisi paketlerini
başka bir yere veya cd'ye yedekleyin. yeniden sistem kurduğunuzda bunları
/var/cache/pisi/packages
klasörüne kopyalarsınız ve tekrar indirmeye gerek kalmadan
güncelleştirmelerinizin çoğu (çoğu diyorum çünkü
"security ninjas" boş durmuyor yeni güncellemeler oluyor) yapılmış
olacaktır.

birkaç gün içinde çıkacak 2007.1 sürümünde ise bu yedekleyeceğiniz paket
miktarı daha da azalacaktır.

kolay gelsin...