pardusu nasıl kurarım imdat

efkan YAZICIOĞLU efkanyazicioglu at hotmail.com
14 Mar 2007 Çar 12:02:38 EET

Benim bilgisayarimda  önceden pardus kuruluydu anakartimi ve islemcimi ram
ve ekran kartımı degistirmek icin arkadasa verdim. o degisimi yapmıs Windows
xp kurmus bana gonderdi ben pardusu kumak istedim cd den baslattım stage2
diyo sonra error 21 parsing tam hatirlamadıgım hata mesaji veriyor ekran cok
kötu göruntulerle  pardus 2007 yazisi ve bir kac secenek geliyor .denedim
ama kurulmuyo anakartım sebebiyle olabilirmi veya ekran kartım anankart
fakcorn 775 pin ddr2 islemci p4 2800 2mb dual exrankarttı atı 1100 258 mb
ekrankartı su an okuldayım.2007 1 ide indirdim belki 2007 cd ciziktirdiye
ondada ayni hatayı verdi pardus ata 2007 2007.1 hicbiride kurulum
yapamıyorum
ferhat bey live cd kullanarak makinenizi pardusda baþlatýn
...makine acildikdiktan sonra# grub-install /dev/hdXx sizin  pardus kurulu
diskinize denk gelen harf # fidks  -l bu dediklerinizi ekran gelmiyoki
yapayim dostamı yapmam lazım pardus hic kurulu değil bilgisayarda ve
cahilligimi maruz gorun
cd den baslamıyor dedigim gibicok bozuk bir ekran cikiyor o seceneklere
basıncada hic bir etki yapmiyor. cd den baslattım stage2 diyo sonra error 21
parsing hatasini veriyor bilgisayara xp kurarken format atmıs pardus yok ve
kuulmuyor lutfen yardım edin simdiden tesekkurler

En etkili ve güvenilir PC Korumayi tercih edin, rahat edin!
http://www.msn.com.tr/security/