[Pardus-kullanicilari] türkçe karakter hatası...

huseyin akarslan mukanmaster at hotmail.com
14 Mar 2007 Çar 11:36:36 EET

Windows ortamında hazırladığım .txt veya .php gibi dosyalarımı pardusdta kullanmak istediğim zaman ç ş gibi Türkçe karakterleri ? olarak görüyorum... Firefox da konqueror da aynı şekilde sonuç veriyor. Ancak kendim pardusta klavyemden ç ş gibi Türkçe karakter girişi yapabiliyorum... Bu sorun neden kaynaklanıyor? Binlerce satır kod var Türkçe karakter kullandığım (Dreamweaver kullanarak)....
Lütfen yardım...

İyi çalışmalar..

Hüseyin AKARSLAN
www.bilgisayarpolisi.com