DVD'den pisi yüklemek ve çevirmeli ağ bağlantısı yapmak

abidin bluex1966 at yahoo.com
14 Mar 2007 Çar 10:59:04 EET

-Bir dergiden temin ettiðim DVD ile Pardus 2007
yükledim ama DVD içindeki depodan pisi'leri
yükleyemedim.DVD'deki pisi dosyalarýný (bir dosya
eksik)/var/cache/pisi içinde arrhives klasörü
oluþturarak kopyaladým. Program yükle/kaldýr iþlemine
geleçerek yükleme adresini "/var/..." dizinine
yönlendirdim ama "bozuk dosya" hatasý verdiði için
yüklemeleri yapamadým. Herhangi bir pisi dosyasýný
yüklemeye (pisi it <dosya>) komutunu vermeme raðmen
baþaramadým.Pardus-kullanýcýlarý forumunu windows ile
internete girerek takip etmeye çalýþýyorum ama
doðrusunu söylemek gerekirse sorunlara göre
guruplandýrma olmadýðýndan baþarýlý bulmuyorum.
-Linuksun temel komutlarý ve yazýlma biçimi ile ilgili
türkçe bilgileri nereden temin edebilirim?
-Çevirmeli aða nasýl baðlanýrým?

8:00? 8:25? 8:40? Find a flick in no time
with the Yahoo! Search movie showtime shortcut.
http://tools.search.yahoo.com/shortcuts/#news