[Pardus-kullanicilari] HP G3000 (3050EA) SATA açıklama

Emre PINARBAŞI pardusemre at gmail.com
14 Mar 2007 Çar 08:30:47 EET

Laptop standardında gelirken BIOS ayarlarından SATA'sı aktif (ENABLE) olarak
gelir. Bu şekilde sistem yüklemeye çalıştığınızda yükleme CDleri
harddiskinizi göremeyebilir yada hata verebilir.
Bunu gidermek için BIOS a girip SATA - Enable kısmını Disable yapacaksınız
ve bu işlemden sonra sistem kurmaya çalışacaksınız. yoksa Windosw bile
kuramayabilirsiniz.

Grafik çözünürlüğe gelince, HP G3000 i 1280x800 çözünürlüğe ulaştıramadım,
Pardus 2007'yi diğer laptobuma Toshiba Satellite L10'a kurdum ve şu an
herhangi bir sıkıntım yok.