[Pardus-kullanicilari] bad eip value hatası

Mehmet Türkoğlu mrturkoglu at gmail.com
13 Mar 2007 Sal 23:11:56 EET

Merhaba
Arkadaşım windows kurmaya çalışırken kurulumun her seferinde
farklı aşamalarında farklı hatalar veriyordu. Ben de pardus çalışan cd ile
denedim. Yine değişik hatalar verdi. Bu hatalar şöyle:
Bad EIP value
--------------------
EIP 0060:[bo4376a52]
not loaded vli
not syncing: no cpio magic
unknown interrupt or fault at EIP 00010002 000400060 0000004f

Sorunun donanımsal olduğu aşikar. iki tane 256 ddr bellek var. bunları her
türlü çıkarıp takarak(bütün kombinasyonları) denedik olmadı. tv kartı ile
ethernet kartını çıkardık yine aynı hatayı verdi.
Sistemin özellikleri: intel celeron 2200 512 ddr ram asus p4xpx anakart
128 mb fx 5200 nvidia ekran kartı 80 gb seagate 7200 rpm hard disk

Teşekkürler