[Pardus-kullanicilari] Firefox 2 cok yavas calisiyor

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
13 Mar 2007 Sal 22:36:32 EET

iyi de zemberek firefox yada programların imla denetimini yapmıyor ki benim
bildiğim. Siz bir şey yazarken denetliyor. Mesela bu maili yazarken
denetlediği gibi. Selim beyin yavaşlıktan kastı programın geç açılması ve de
sayfa alırken yavaşlık sanıyorum.

13.03.2007 tarihinde HAKAN ARIN <hakanarin at gmail.com> yazmış: