[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 RC - Bir hata sorusu...

Server ACİM sacim at kde.org.tr
13 Mar 2007 Sal 22:25:08 EET

Merhaba,
Dizüstü bilgisayarıma Pardus 2007 Kararlı sürümü sorunsuz kurmuştum. Fakat, RC sürümünü deneme amaçlı kurdum.
Kurulum bitti. Ardından yeniden başlattım. Login ekranı geldi. kullanıcı adımı ve şifremi girdim ve şu ibare ile karşılaştım.
"Could not start kstartupconfig. Check your installation"

Bu Pardus'un daha önce başka bir test sürümünü kurduğumda da başıma gelmişti.
Pardus açılırken Alt+F2 tuş kombinasyonu ile konsol ekrana girip bir şey yazıyordum ve düzeliyordu. Fakat bunun ne olduğunu hatırlamıyorum.

Rica etsem, yardımcı olur musunuz?

Saygı ve sevgilerimle.

--
Server ACİM
- Besteci

http://www.serveracim.net

'Özgürlük için...' http://www.pardus.org.tr
Bu postanın dil kodlaması hakkında:
Eger bu e-postayi okurken bazi harfler farkli gozukuyorsa ve bu postayı Firefox gibi bir web tarayıcı ile görüntülüyorsanız, web tarayicinizin dil kodlamasini UTF-8 olarak ayarlayin. Firefox dil kodlamasi ayari icin asagidaki linke tiklayiniz.

http://web.inonu.edu.tr/~sacim/otherfiles/GMail_Dil_Kodlamasi.jpg