[Pardus-kullanicilari] teknik yardım isteği

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
13 Mar 2007 Sal 21:20:31 EET

Tue, 13 Mar 2007 16:26:59 +0200, "Ünal Özüm" <sofamor at gmail.com> :

> DCM (DİCOM) viewer uygulaması ile win ortamında izlenebilen bu
> görüntüler, linuks ortamında da görüntüleyebilen bir yazılımı netten
> buldum ve indirdim. Adı Julius Model Viewer 1
Birkac ay once kradview isimli bir dicom gosterici incelemistim fakat
bizim kullandigimi dicom dosyalarinda problem cikarttigi ve o problemi
cozemedigim, yazarindan da yanit alamadigim icin depoya alinmasini
teklif etmemistim. Bir dener misiniz, siz nasil sonuc aliyorsunuz?

http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/dfisek/kradview/

                   Doruk