[Pardus-kullanicilari] Rahatsiz Edici Görünüm

selim ok selimok at gmail.com
13 Mar 2007 Sal 18:30:36 EET

O zaman nasil oluyorda gönderdiginiz resim 1276x800 boyutlarinda oluyor?
Burada bir yanlislik var? Ekraniniz genis ekran mi?
/var/log/Xorg.0.log dosyasinin icerigini bana özelden gönderebilir misiniz?
Liste belli boyutlarin üzerindeki dosyalari kabul etmiyor. Yada internette
bakabilecegimiz bir yere koyabilir misiniz?

Iyi calismalar,
Selim

13.03.2007 tarihinde cipram x <cipramx at hotmail.com> yazmış: