[Pardus-kullanicilari] kernel panic

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
13 Mar 2007 Sal 16:09:10 EET

2007/3/13, özgül bektaş <ozgulbektas at gmail.com>:
> kullanıcı adı ve parola soran kısımdan önce alıyorum. Ve bilgisayara
hiçbir şey yazamıyorum. Ekran siyah ve üstte bu hata var. Hiç işlem
yapılmıyor.

bu aşamada ctrl+alt+F1 veya ctrl+alt+F2 tuş bileşimini tuşladığınızda
konsola düşebiliyorsanız orada kullanıcı veya root olarak giriş
yapabilirsiniz. bu hatayı alanlara şunu yapması tavsiye edilmiş.

root olarak giriş yaptıktan sonra aşağıdaki komutları verin.

mkinitramfs kernel=2.6.18.xx-xx full

komutunu verin. buradaki "xx" leri aşağıdaki komutla öğrenebilirsiniz.

uname -a

komutuyla kernel numaranızı öğrenin.

eğer konsola düşemiyorsanız bu konu beni aşar, hata.pardus.org.tr adresinde
bir hata açıp hata kaydı girmeniz gerekebilir.

kolay gelsin...