[Pardus-kullanicilari] cdromu bozuk olan bilgisayara pardus kurulumu

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
13 Mar 2007 Sal 16:08:41 EET

Merhaba,
Doruk Bey başınızı çok ağrıttım ama anlamak için soruyorum:
Bu modülleri kendimiz tekrar yüklememiz gerekir mi? Örneğin falan marka bir
ethernet kartının modülü yüklü olarak tanıtıldı. Diğer makinada ise filan
marka bir ethernet kartı var. Bu durumda o makinaya diski taktığımızda bu
modülü tekrar seçme v.s gibi bir işlem gerekecek mi?

Teşekkürler.

13.03.2007 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazmış: