[Pardus-kullanicilari] hal-storage-removable-mount refused uid 1002

Ali Tuna alituna2873 at hotmail.com
13 Mar 2007 Sal 15:05:32 EET

Selam 2.6.18.6-75 çekirdek kullanarak sisteme cd taktığımda ilgili
pencere geliyor ama hal-storage-removable-mount refused uid 1002 hatasını
veriyor. ben de çekirdeği değiştirerek sisteme giriş yaptım
(2.6.18.5-67 pardusun ilk çekirdeği yanılmıyorsam) bu sefer cdyi
gördü. yani bir problem yok fakat 6-75 de cd yi görmedi. Bende listelerde
ve gruplarda aradım tasma'nın bazı gruplara üyeliği engellediği ile
ilgili bir hata kaydı girildiğini gördüm google da ise ingilizce bir
sitede dvd mount etme problemiyle ilgili (suse) bir sayfa geldi bu problem
nasıl halledilir bir bilgisi olan arkadaş var mı? Ayrıca bir hata kaydı
girilirse iyi olur (sen neden girmiyorsan diye soracak olursan pardus ilk
çıktığında bir hata kaydı gireyim demiştim becerememiştim ondan
dolayı tırsıyorum galiba. :)) ) ilgili kısımların adreslerini vereyim.

http://liste.pardus.org.tr/bugzilla/2006-October/012430.html

http://www.unixadmintalk.com/f61/hal-storage-removable-mount-incorporated-256535/

Şimdiden teşekkür ediyorum.
Herkese bol kaplanlı günler. :)
Ali Tuna

Mortgage rates as low as 4.625% - Refinance $150,000 loan for $579 a month.
Intro*Terms
https://www2.nextag.com/goto.jsp?product=100000035&url=%2fst.jsp&tm=y&search=mortgage_text_links_88_h27f6&disc=y&vers=743&s=4056&p=5117