[Pardus-kullanicilari] opengl sonrası kilitlenme

bilgili bülend bilgili.beyto at gmail.com
13 Mar 2007 Sal 09:56:13 EET

2007.1 kurdum beryl kurma aşamalaında opengl desteğini açma işlemi sonrası
ctrl alt back space ye bastığımda ekran karardı daha sonra açılmadı root
olarak konsola geçtim konsola rm Xorg.conf   yazdığımda  silinemedi yazısı
çıktı  nano Xorg.0.log komutu verdiğimde ise boş bir sayfa en altında
değişik secenekler vardı ama bir işlem yapılmıyor. bery kurup çalıştıran
varmı acaba

toshiba laptop bilgisayar da son 2 aydır problem olmaya başladı bu beryl