[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
13 Mar 2007 Sal 09:17:14 EET

Arkadaşım
Pardus 2007 indirin akabinde iso cd olarak 16x hızında kaydedin kayıtttan
sonra md5sum kontrolünüde yapmayı ihmal etmeyin ki boşuna cd harcamış
olmayasınız.Bilgisayarınızda boş partition mevcutsa kurulumda bölümlemeyi
kendim yapacağım seçeneği ile kuruluma başlayın.Hardınız tek parçe vw winxp
yüklü ise bilgileriniz ve dosyalarınızın yedeğini alın.akabinde winxp deki
dağınıklığı toparlayıp sıkıştırmaya çalışın.Akabinde Pardus ile kurulumda
kuracağınız bölüm boyutunu seçerek kururn fakat çok riskli bunu ilk
denediğimde tümünü uçurmuş hatta bios ayarlarımı bile off
yapmıştım.Aceminalbant gavur eşşeğinde öğrenir misali bir başka
arkadaşta denediğimde oldu
ya onun şansı yada bilgisayar o gün sağından kalkmıştı.Neyse Pardus 2007
indirdiğinizde eğer nero ile yakacaksanız Resmi olmayan Pardus wikisinde
nasıl iso cd yakılır ı okumanız yararlı olur.Kolay gelsin