[Pardus-kullanicilari] HP pavillion G3000 (3050EA) ekran çözünürlüðü

Osman Yarguzel osmanyarguzel at gmail.com
13 Mar 2007 Sal 09:16:37 EET

Listede bazen arkadaşların, laptop alma arzusu ile ilgili sorularına
rastlıyoruz..benim de bir iki katkım olsun istedim..
Laptop alacak arkadaşlar sakın ha sakın *HP pavillion G3000 (3050EA) *marka
laptop almayın.. Bu laptopu aldığıma bin pişman oldum.. Tam 7 kez pardus
kurdum..2007 kurdum, 2007.1 kurdum..Hep kurulum bittiÄŸinde Grubu
oluştururken bir pencere içerisinde bir sürü hata mesajı verdi..Daha sonra
diğer linux dağıtımlarını denedim hepsinde kurulum hataları verdi..Bir tek
Fedora Core 6.0  kuruldu..oda 1024x768 üzerine çıkmadaı..Orjinal 1280x800
çözünürlüğüne ulaşamadı..Bir çok donanımı tanımadı..
Bu Laptopun herhalde Linux ile derdi var..

Laptop alacaklara duyurulur..Bu laptop'tan uzak durun..

Saygılarımla..

Osman YG.