[Pardus-kullanicilari] MSI M675/Realtek ALC882H High Definition Ses Kartý ve ses sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
12 Mar 2007 Pzt 21:33:09 EET

kamera varsa */etc/hotplug/blacklist* dosyasına *snd-usb-audio* satırını
eklemeniz gerekiyor.

bunu yapmak için alt+F2 tuşlayın gelen pencereye *kdesu kwrite
/etc/hotplug/blacklist*
yazın, ardından root şifrenizi soracak onu girin açılan sayfanın en altına *
snd-usb-audio*
satırını ekleyin, kaydedip kapatın. sistemi tekrar başlatın. gerekirse
açılıştan sonra konsolda
root olarak alsaconf komutunu vermek gerekebilir. bunu önceki mesajda
anlatmıştım.

halihazır durumda ses alırsınız fakat müzik dinleyebilir ama aynı anada
başka bir ses
uygulamasından ses alamazsınız. sistem uyarıları, açılış-kapanış seslerini
alamazsınız.

kolay gelsin...

12.03.2007 tarihinde Besim Durgun <bdurgun2 at yahoo.co.uk> yazmış: