[Pardus-kullanicilari] MSI M675/Realtek ALC882H High Definition Ses Kartý ve ses sorunu

Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
12 Mar 2007 Pzt 20:25:27 EET

Merhaba,
Dediklerinizi deneyeceğim.
Bu arada genel olarak dizüstünden memnunum. Ama ısınma özellikle biraz rahatsız edici. Klavyenin sağ alt köşesi bazen çalışmayı engelleyecek kadar ısınabiliyor. Özellikle faresiz çalışan biri iseniz bu bayağı sıkıntı olabilir. Klavyede fn, ctl tuşları da garip bir şekilde ters yerleştirilmiş. Genel olarak performansı gayet iyi. İkili boot kullanıyorum zorunlu olarak. Windoze da performanstan memnunum. Pardusta daha da iyi ancak şu ses kartı sorununu çözersem, daha da iyi olacak.
Besim

Yaşasın linux... Pardus Linux...

ahmed yasar <yasar.tuncez at gmail.com> wrote: Merhaba,
 Bazen güncellemeler eksik yapýlabiliyor. Benim baþýma gelmiþti: Kernel'i güncellediði halde alsa paketlerini güncellemediði için ses problemi çýkmýþtý.tasma dan alsa (lar) için güncellemelere tekrar bakmakta fayda var.

 (Dizüstü makinadan memnun musunuz? Isýnma olayý v.s iþlemleri nasýl? )
 Teþekkürler.

 12.03.2007 tarihinde Besim Durgun <bdurgun2 at yahoo.co.uk> yazmýþ:    Arkadaþlar,
Benim MSI M675 dizüstü bilgisayarýma Pardus 2007'yi kurdum. Ancak ses alamýyorum. Ses kartý: Realtek ALC882H High Definition
Sürücüsünü kendi sitesinden de yükledim. Aslýnda her þey düzgün gibi görünüyor. Klavye kýsayollarý dahi... Sanýrým bir donaným ile çakýþýyor ya da bir þekilde ses çýkýþý aktif deðil. Ama bir türlü bu sorunu çözemedim.
Þimdiden yardýmlarýnýz için teþekkürler.
Besim