[Pardus-kullanicilari] Firefox 2 cok yavas calisiyor

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
12 Mar 2007 Pzt 19:11:00 EET

Arkadaslar aynı sorun ben de var ve yardımcı olur mu bilmiyorum ama Arda
Çetin seminerde asagıdaki ayarların faydalı olabileceginden
bahsetmisti.Umarım faydası olur.
İyi calısmalar...

  "  TTNET ADSL'de hız arttırımı:
Firefox, bir web sayfasını açmak için o sayfaya biristek
    gönderir. Eğer Pipeling özelliğini aktifleştirirseniz,
    sayfaya istek gönderilmez, aksine direkt olarak
    sayfa açılmaya çalışılır. Bu da sayfanın daha çabuk
    tarayıcı ekranında gösterilmesini sağlar.
                   /home/arda/senlik5/FirefoxSunum.odp    page
 5/12/06
İpuçları (2)
  about:config sayfasından "pipelining" diye
aratıp, network.http.pipelining
network.http.proxy.pipelining değerlerinin
TRUE olmasını sağlayın.
  En fazla sorgulama için 30 değerini atamak
 çin network.http.pipelining.maxrequests
değiskenin olduğu satırını 30 olarak
değiştirebilirsiniz."

12.03.2007 tarihinde mustafa <sandiklinet at gmail.com> yazmış: