[Pardus-kullanicilari] JPG sıkıştırması hakkında.

selim ok selimok at gmail.com
12 Mar 2007 Pzt 17:06:51 EET

Görüntü kalitesini bozuldugunu sanmanizin sebebi Gwenview'in resim boyutunu
degistirdikten sonra tam ekran yada daha büyük olarak göstermesi olmasin?
Resmi kücülttükten sonra yukardan resmi uzaklastirin, yada gercek boyutuna
getirin o zaman kalitesi cok düsük olmuyor.

Iyi calismalar,
Selim

12.03.2007 tarihinde Ahmet Özgür Gökalp <ozgurgokalp at gmail.com> yazmış: