[Pardus-kullanicilari] Firefox 2 cok yavas calisiyor

selim ok selimok at gmail.com
12 Mar 2007 Pzt 17:02:52 EET

Inanc Bey cevap verirken basligi degistirmis yanlslikla ayni baslik altinda
devam etmek icin onun buraya yazdigini kopyalayip cevabini burda verecegim.

>Selim Bey;

>Aynı problem bende de vardı. Test deposundan veya contribden firefox'un son
>sürümünü indirin. Sanırım 2.0.0.2 onu kurunca sorun ortadan kalkıyor.

Bende bunu denedim aslinda, su anda kullandigim 2.0.0.2 ilk basta bende de
ise yaradi ancak dedigim gibi kullanim süresine bagli olarak bu sorun
cikiyor ortaya, nedenini anlamadim. 2.0'da da 2.0.0.2'de de ayni sey oldu
ilk kurdugumda gayet hizli calisiyorlardi sonradan yavasliyorlar. Ayrica
kaynaktan indirdigim de 2.0.0.2.

Iyi calismalar,
Selim

12.03.2007 tarihinde Yılmaz Bilgili <liste at yilmazbilgili.com> yazmış: