[Pardus-kullanicilari] Firefox 2 cok yavas calisiyor

selim ok selimok at gmail.com
12 Mar 2007 Pzt 16:41:53 EET

Hic bir eklenti kurulu degil. Ayrica kurulu olsa bile calisan uygulama
disinda tüm diger kisisel ayarlar ayni kaliyor. Yani ben kaynaktan
indirdigim calistirdigim Firefox'ta eski kisisel ayarlarimi (bookmark,
eklenti, sayfa gecmisi vs.) kullaniyorum. Kisisel ayarlara bagli bir sorun
gibi gözükmüyor.

Swiftfox önerisi icin de tesekkür ediyorum. Ancak zaten hizli olmasi icin
kullanmak isteseydim kaynagindan indirdigim Firefox'u kullanirdim, ufak
tefek problemleri disinda gayet hizli calisiyor, yada Konqueror kullanirdim.
Mümkün oldugunca pisi paketi olmayan seyleri kullanmamaya calisiyorum.
Güncellemeler sebebiyle.

Iyi calismalar,
Selim

12.03.2007 tarihinde Kaya Oğuz <kaya at kuzeykutbu.org> yazmış: