[Pardus-kullanicilari] MSI M675/Realtek ALC882H High Definition Ses Kartý ve ses sorunu

Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
12 Mar 2007 Pzt 16:26:19 EET

ArkadaÅŸlar,
Benim MSI M675 dizüstü bilgisayarıma Pardus 2007'yi kurdum. Ancak ses alamıyorum. Ses kartı: Realtek ALC882H High Definition
Sürücüsünü kendi sitesinden de yükledim. Aslında her şey düzgün gibi görünüyor. Klavye kısayolları dahi... Sanırım bir donanım ile çakışıyor ya da bir şekilde ses çıkışı aktif değil. Ama bir türlü bu sorunu çözemedim.
Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.
Besim

New Yahoo! Mail is the ultimate force in competitive emailing. Find out more at the Yahoo! Mail Championships. Plus: play games and win prizes.
http://uk.rd.yahoo.com/evt=44106/*http://mail.yahoo.net/uk