[Pardus-kullanicilari] Firefox 2 cok yavas calisiyor

selim ok selimok at gmail.com
12 Mar 2007 Pzt 16:13:51 EET

Merhabalar,
Uzun zamandir Firefox ile basim dertte. 2. sürümü asiri derecede yavas
calismaya basliyor özellikle bir süre kullandiktan sonra (yani ilk
kurulumdan itibaren, uygulamayi baslattiktan sonra degil). Bunun üzerine bir
dizi deneme yaptim. Firefox'un kendi sitesinden 1.5 ve 2'yi ayri ayri
indirip test ettim. 2. sürüm normalde 1.5'dan biraz daha yavas ama, asil
sorun kaynaktan indirdigim 2 ile Pardus resmi deposundan kurdugum 2
arasindaki inanilmaz hiz farki.
Bu konuda ayrintili bilgim yok ama depo'ya giren Firefox üzerinde belli
degisiklikler yapiliyor diye biliyorum. Yapilan bu degisikliklerde birseyler
ters gidiyor olmali ama nedenini bulamiyorum ve bir fikrim yok dedigim gibi.
Hata kaydi acmadan önce listede bir kamuoyu yoklamasi yapmak istedim.
Firefox'u yavas calisan (sayfa icinde hareketlerin yavaslamasi, tab'lar
arasi gecis, gec reaksiyon vs.) var mi? Yoksa bu durumdan tek magdur olan
ben miyim?

Bu arada madem kaynaktan indirdigin firefox düzgün calisiyor onu kullansana
diyenler olabilir. Malesef onun da bazi ayarlari ön tanimli oldugundan Flash
Player'i bulamiyor, yazi tiplerini bir garip gösteriyor falan filan, oturup
bunlarla ugrasmak istemiyorum.

Iyi calismalar,
Selim