[Pardus-kullanicilari] ati ekran kartına BERYL nasıl kurulur?

ali ali at guneycafe.com
12 Mar 2007 Pzt 15:31:58 EET

Dostum beryl aslında cokda heves edilecek birşey değlmiş. bir haftalik
uğraş ve yığınla döküman okumam sonrasında Beryl i büyük bir heyecanla
kurdum ama sanırım 2 kez çalıştırdım sadece:) beli bir zamandan sonra
sanırım tüm linux kullanıcıları aynı şeyi istiyor basitlik ve işlevsellik.
Beryl kurulumuna gelince onuda
*http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:AIGLX_ve_BERYL_Kurulumu adresinden öğrene
*bilirsin. kolay gelsin