[Pardus-kullanicilari] pardus ve xp yerel ağ bağlantısı sorunu

turkoa ozturk turkoa2008 at gmail.com
12 Mar 2007 Pzt 12:16:14 EET

bağlantıyı  adsl modem ile yaptım
xp de 19216871 gördü
pardusta ise 19216861 gördü yani xpde aynı internet bağlantısı varmış gibi
bağlantı simgesi açıktı.
fakat bir türlü yazıcı ve dosya paylaşımını beceremedim
birde ağ ağarları yaparken  yönetici kipi diye bir şey var parola istiyor
giriyorum fakat yanlış diyor.
bir de bu program eklemek istiyoruz , mesela , pardusa prgram eklemek
istediğimiz zaman dosyalarını exe olarak görüyor
nasıl program yükleyeceğim.

12.03.2007 tarihinde Mehmet Türkoğlu <mrturkoglu at gmail.com> yazmış: