[Pardus-kullanicilari] Intel 945GZ Ekran Kartı Problemi Hk.

Murat ZÜLFİKAR zulfikar at sakarya.edu.tr
12 Mar 2007 Pzt 11:17:52 EET

Arkadaşlar,

Dikkatli bir incelemeden sonra pardus dünyasıan adım atmaya karar verdim. Bu amaçla hafta sonu Pardus'u kurdum. Ekran çözünürlüğünü bir türlü değiştiremiyorum. xorg.conf dosyasından ayar yapmaya çalıştım ama beceremedim. "800x600" veya "640x480" seçenekleri var. "1024x768" veya bir başka çözünürlüğü nasıl ayarlayabilirim?

Anakart --> Gigabyte 945GZ
Ekran kartı --> Intel VGA (915/945) onboard

Öncelikle bu konunun daha önceden işlenmiş olabileceğini tahmin ediyorum.

Şimdiden teşekkür ediyorum...

Bu e-posta, SAÜ CAWIS WebMail kullanılarak gönderilmiştir : http://www.mail.sakarya.edu.tr/
Sakarya Üniversitesi ile ilgili bilgi, haber ve duyurular için : http://www.sakarya.edu.tr/

Bu E-Posta Sakarya Universitesi E-posta Sunucusu Araciligiyla Size Ulastirilmistir.

SAU >> BIDB >> Ar-Ge S.M. >> Sistem Yonetimi Servisi

BitDefender Antivirus Yazilimi Tarafindan Virus Taramasindan Gecirilmistir.