[Pardus-kullanicilari] JPG sıkıştırması hakkında.

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
12 Mar 2007 Pzt 00:20:31 EET

eklentiyi inceledim;
boyutlandırma kısmında istediğiniz olmuş ama çözünürlük kısmı kalmış :)
gimp de scale (ölçeklendir dediğinizde resmin boyutu ve pixel ( nokta
sayısı) ayarlayan
secenekelr var. resmin boyutunun sadece bir tanesi ile oynama yapmak ve
bağlı bulunan
diğer boyutu sisteme bırakmayı dener misiniz.
bazı yerler ingilizce değim yerler de resmin sıkıştıma kalitesi ve pixel
ayarları ile ilgili
scale (boyutlandırma) yaptığınızda pixel ve değerleme ayarları;
kaydederken advanced options (gelişmiş secenekler)
sanırım bu ayarları ile istediğiniz kaliteye ulaşabilirsiniz.

kolay gelsin.
12.03.2007 tarihinde Ahmet Özgür Gökalp <ozgurgokalp at gmail.com> yazmış: