[Pardus-kullanicilari] JPG sıkıştırması hakkında.

Ekrem SEREN havan at zivana.org
12 Mar 2007 Pzt 00:03:24 EET

11.03.2007 tarihinde Ahmet Özgür Gökalp <ozgurgokalp at gmail.com> yazmış:
> Program piside yüklü gözüküyor ancak konsolda programın hiçbir bilgisine ulaşamadım. Pardus menüsünde de herhangi bir yolu yok. man sayfalarını incelemek istedim ama programın adını bulamadım :)

Ahmet bey, eğer contrib depo PiSi'de ekliyse

#pisi em kim

komutu ile kurabilirsiniz "kim" programcığını. ImageMagick'in
kullanımını çok basitleştiriyor. Eğer contrib depo ekli değilse bu
komut da işe yarar;

#pisi em http://svn.pardus.org.tr/contrib/desktop/kde/servicemenus/kim/pspec.xml

Tek yapacağınız üzerinde işlem yapmak istediğiniz fotoğrafları seçmek
ve sağ tuşa basıp Kim'in menüsünden dönüştürme, boyut değiştirme, vs..
vs.. gibi bir çok özelliği seçmek. Ondan sonra bu programcık
Imagemagic'i kullanarak işlemleri yapacak sizin için...

Kolay gelsin...
--
http://www.pardus-oyun.org
http://www.pardus.org.tr