[Pardus-kullanicilari] JPG sýkýþtýrmasý hakkýnda.

Ahmet Özgür Gökalp ozgurgokalp at gmail.com
11 Mar 2007 Paz 23:24:56 EET

11.03.2007 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış:

> Kullandığınız programın sıkıştırma seviyesini
> ayarını arttırmanız yeterli olacaktır.

Denemediğim seviye ayarı kalmadı. Sıkıştırma  seviyesini artırdığımda
görüntü aşırı bozulmakla birlikte boyut yeteri kadar küçülmüyor.

Bu tarz durumlarda "çok dosyada resim işleme" için grafik arayüzde bir
> araç var mı bilmiyorum (vardır, ben bilmiyorum :)

Gwenview ile yapılabiliyor.  Üstelik çok ta yetenekli bir program ama
yukarıdaki sorunu çözemedim işte :(

ama ben komut
> satırından Imagemagick ile gelen convert isimli uygulama ile işlem
> yapıyorum. Kullanmak isterseniz imagemagick sitesindeki belgeleri
> ve verebileceÄŸiniz parametreleri inceleyebilirsiniz.

Hemen inceleyeceğim. Bilgi için teşekkürler...