[Pardus-kullanicilari] USB flaþ disk

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
11 Mar 2007 Paz 23:16:25 EET

Dostum
Benzer sorunla bende karşılaştım.
Eşimin bilgisayarını pardusa geçiriken windeki bazı dosyaları flaş belleğe
almıştım. Pardusu kurduktan sonra flaş bellekteki dosyaları yeni pardusa
kopyaladım ama silinemediğini farkettim. Bende o dosyaları yetkili kullanıcı
olarak sildim, ÅŸu an bir sorunum yok.
Sanırım winden alınan dosyalarla ilgili bir yetki sorunu söz konusu oluyor.
kolay gelsin.

11.03.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: