[Pardus-kullanicilari] Pisi Paket Yapımı (Mecburiyet)

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
11 Mar 2007 Paz 21:24:57 EET

Evet biliyorum Gtk2 kurulu oldugunu yazdım zaten.Sanırım bu hata
gtk2-perl'den kaynaklanıyor.İşte onu nasıl yukleyebilirim onu
bilmiyorum.Buarada gercekten bilgim olmadıgından soruyorum; bu bir
hata mıdır ki bunu "
hata.pardus.org.tr"' ye gireyim.
Yardımlarınızı bekliyorum arkadaslar.
İyi aksamlar...