[Pardus-kullanicilari] grub kurdum ama başlamıyor?

cihan inan cihan253 at gmail.com
11 Mar 2007 Paz 21:21:47 EET

asus p5b anakart sahibiyim. daha önceden mail grubundan anlatilan bir
yöntemle ( (cd) leri silerek boot etme ) pardus kurulumunu gerçekleştirdim.
bu kurulum sonunda grub kurmak isteyip istemedigimi sordu istediğimi
belirttim ve kurdum ama bilgisayarımı reboot ettigimde grub gelmiyor.
windows üzerinden grub kurma imkanı varmı ? live cd ile actığım zaman da
sda8 olarak görüyor pardus_home adlı klasörümü ama media/sda8 şeklinde içine
giriş yapamıyorum. mount etmeyi denedim oda olmadı. giriş yapamadigim icin
boot/grub/menu.lst yi de değiştiremiyorum. kısaca yardımınıza ihtiyacım var
daha önceden bu sorunu yaşamış birileri varsa bana yardım edebilirse
sevinirim. ayrıca umarım 2007.1 de asus p5b anakartlı makinelere sorunsuz
yükleme olur.

--
Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/