[Pardus-kullanicilari] HP pavillion G3000 (3050EA) ekran çözünürlüğü

Emre PINARBAŞI pardusemre at gmail.com
11 Mar 2007 Paz 11:03:57 EET

Daha önceden Intel Graphics media Accelerator 950 ekran çipi kullandığımı,
ekran çözünürlüğümü 800X600 den farklı yapamadığımı iletmiş ve bu sorunu
1024X768 çözünürlüğe ulaşarak çözmüştüm.
Aklımı karıştıran şu, Windows kullanırken 1280X800 çözünürlük
kullanabiliyorken, neden pardus kullanırken sadece 1024X768 ile yetinmek
zorunda kalıyorum. Pardua 1280X800 komutunu yazdığımda otomatik olarak bu
komutu atlıyor ve bir sonraki komutu 1024X768 i tanıyor.

şimdiden yardımlarınız için teşekkürler...