[Pardus-kullanicilari] YALI Sorunu devam ediyor

selim ok selimok at gmail.com
11 Mar 2007 Paz 02:10:23 EET

11.03.2007 tarihinde Baris KAPLAN <kaplanbaris at gmail.com> yazmış:

> Evet bir kayıt açmıştım o dönemde ama açıkçası 2007 çıkışına kadar takip
> ettim ve bir sonuç alamadım, hatta yeni xorg çıkışıyla çözülecektir diye
> bekledim ama oda olmadı. Sonrasındada uzaktan uzaktan baktım sadece, şimdi
> tekrar denedim yeni çıkan sürüm ile ancak yine kaldım YALI ekranına
> gelemeden.
>
> Sorun kısace şöyle;
>     *    CD den Pardus kurulumuna başlanır,
>     *    Arka planda servisler başlatılıyor satırına kadar gelir sistem,
>     *    Ardından ekran 2 defa çıt çıt edip çözünürlüğü ayarlamaya çalışır
> gibi yapar,
> [...]

Kusuruma bakmayin ama emin olmak icin soruyorum bu tus kombinasyonlarini
denediniz mi yoksa gördüklerinizden dolayi deneyemeyeceginiz kanaatine mi
vardiniz?

Birde hata kaydi actiniz mi, yada daha önce acilmis hata kayitlarini
incelediniz mi? hata.pardus.org.tr bakmaniz gereken yer olabilir.

Iyi calismalar,
Selim