[Pardus-kullanicilari] play65

bahadir ozer ozerbahadir at hotmail.com
11 Mar 2007 Paz 01:49:08 EET

tesekkur ederim bunu denedim ama olmadi neyse yeni baslik acayim ben daha acemiyim kusura bakmayin

Date: Sun, 11 Mar 2007 00:42:55 +0100From: selimok at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at uludag.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] play65Sorunu farkli bir baslik altinda sorun. play65 basligi altinda (baska bir sorunun basligindan bahsediyoruz) sorunu anlatmaniz cevap alma sansinizi düsürüyor. Ben bu konularda pek bilgili degilim ama söyle bir link vardi;http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:ADSLUSBMODEMKURULUMUBunu okuyup yazanlari deneyin. Bir daha ki sefere lütfen sorunuz icin yeni bir baslik acin, aciklayici anlasilir bir baslik. Iyi calismalar,Selim
11.03.2007 tarihinde bahadir ozer <ozerbahadir at hotmail.com> yazmış:

arkadaslar arastirdim bulamadim ben bu usb ethernet ceviriciyti nasil tanitacam bilgi ekraninda gozukuyo ama ag aygıtı yok diyo yardım lutfen yoksa tekrar windows yuklemek zorunda kalacam ve bunu yapmak istremiyorum :)))

Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde. tek bir yerde._______________________________________________Pardus-kullanicilari mailing listPardus-kullanicilari at uludag.org.tr http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari Arama: http://liste.uludag.org.tr/arama/-- Özgürlük icin, özgür isletim sistemi... http://www.pardus.org.tr
Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted