[Pardus-kullanicilari] play65

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
11 Mar 2007 Paz 01:00:50 EET

Dostum,
play65 anladığım kadarı ile bir windows uygulaması, wine altında mı kurmaya
çalışıyorsunuz?
çünki şu alıntı bilgisinde de görüleceği gibi linux sürümü yok

(Windows 95 ve 98 olan eski
modellerPlay65<http://traffic.tcads.net/?cl=1&cd=8271&xt=1&ln=5>i
çalıştırmayacaktır, ayrıca Mac veya Linux bilgisayarlar da
çalıştırmayacaktır, Ancak tasarımcılarımız bu konu üzerinde çalışmaya devam
ediyorlar. )

bu bilgiyi sayfasından yeni adlım..