[Pardus-kullanicilari] sistemimi 2007 den 2007.1-RC ye upgrade ettim sonuç mükemmel

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
9 Mar 2007 Cum 23:25:08 EET

Arkadaşım
Pardus 2007.1 e upgrade etmeniz mümkün olmasına karşın sistem kararlılığı
sizce mahsurlu değil veya kaffeine de problem yaşayabilmeyi kabulleniyorum
diyorsanız http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007-test/pisi-index.xml.bz2depo
adresini yeni depo adresi olarak ekleyip ilk sıraya atayın daha sonra
güncellemeler ile sisteminiz yükselmiş olur.Benim kanımca 6-7 gün daha
bekleyip çıkacak kararlı sürüme yükseltmeniz olası yaşayacağınız risk
açısından yerinde olur.Kolay gelsin iyi çalışmalar

09.03.2007 tarihinde mustafa <sandiklinet at gmail.com> yazmış: