[Pardus-kullanicilari] pppoe GUI

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
9 Mar 2007 Cum 22:08:34 EET

Merhaba,

pppoe-setup ve pppoe-start komutlarının işlevini grafik arayüzden
yapabiliyor muyuz acaba? Eğer şu anda mümkün değilse bu işi gui'den veya
daha da güzeli ağ yöneticisinden yapabilseydik çok güzel olurdu. Bugün acemi
bir arkadaşım çalışan cd üzerinde pppoe ile üniversite ağına nasıl
bağlanacağını bulamadığını, bunun da kendisini Pardus'tan soğuttuğunu
söyledi. Bunun için bir iyileştirme kaydı girecektim ancak önce bir
danışayım dedim, belki vardır böyle bir şey.