[Pardus-kullanicilari] windows için grub ayarları

selim ok selimok at gmail.com
9 Mar 2007 Cum 13:53:44 EET

Mesut Bey,
Pardus diskin birinci bölümünde Windows ikinci bölümünde ise bu durumda
windows'u baslatamazsiniz. Bu windows'tan kaynaklanan bir sorun, kenidisinin
birinci disk bölümünde olmasini istiyor. Normal sartlarda Pardus kurulumdan
sonra Windows'u görüyor. Ancak sizde neden acilista secenekler arasinda yer
almadi bilmiyorum. Ancak zaten orda ciksa bile acilmayacakti. Windows'un
acilmasi icin mutlaka birinci disk bölümünde olmasi gerekiyor (tabi bunu
simdiye kadar istisna bir durum görmedigim icin yaziyorum.)

Iyi calismalar,
Selim

09.03.2007 tarihinde Mesut KEÇECİ <mesut.kececi at omsan.com.tr> yazmış: