[Pardus-kullanicilari] DVD film arþivlemek

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
9 Mar 2007 Cum 12:43:38 EET

Dostum,
pisi paketini yapmadan derlemen gerekiyor.
dvdauthor u depodan kurduktan sonra
ÅŸu adresden:
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=130986
vamps 0.99.2 yi indir ve ark ile ev dizinde bir klasöre aç
sonra
konsoldan oluÅŸan vamps dizinine girdikten sonra
make komutunu ver
sonra root olup make install komutunu ver
sonra
ÅŸu adresden
http://k9copy.sourceforge.net/index.php
istediğin k9copy versiyonunu indir ben 1.1.0 kullanıyorum
sonra indirdiğin dosyayı gene arkı kullanarak ev dizininde oluşacak klasöre
aç
sonra konsoldan oluÅŸan k9copy dizinine gir
./configure komutunu ver bekle
sonra make komutunu ver bekle
sonra root ol ve ÅŸu komutu ver
make install
k9copy programlar/çoklu ortam uygulamaları içerisinde yerini alır
biraz kurcala eminim kullanışını çözersin.
 kolay gelsin