[Pardus-kullanicilari] 2007RC1 kurma

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
9 Mar 2007 Cum 10:51:26 EET

Arkadaşım
İlkini indidrip kurman gerekiyor alttaki indirdiğin iso dosyanın doğru
noksansız indirilip indirilmediğini kontrol için.Pardus 2007.1 RC tam
kararlı bir sürüm değildir bazı aksamalar olabilir kararlı sürümden önce
denenmesi ve test edilmesi için test edecek ve hataları raporlamak isteyen
arkadaşların kullanımına açılmıştır.Yine de kurup denemek istiyorsanız
indirdiğiniz dosyanın bütünlüğünü test edin ve kurun.Bir hafta 10 gün kadar
sabrınız varsa kararlı sürüm çıktığında ya eski sisteminizi update edersiniz
veya sıfırdan kurarsınız.Kolay gelsin iyi çalışmalar