[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 14, Konu 127

prokennesos at tnn.net prokennesos at tnn.net
9 Mar 2007 Cum 08:50:39 EET

Sn. Akarsu;
USB porttan direkt tanıtmak yoluna aslında gitmedik.
Cd si elimizde olmadığından Samsung un resmi web adresinden
girerek linux dosyasını uptade ettik.
pc de yüklemesini yaptık. Tasmada yazıcı ekleme işlemlerinde
bu sefer sürücüyü tanıdı...Ekledik. Ancak;
Pardus kurulu pc m sorunsuz şekilde çıktı aldığını iddia etse de
ağ da kurulu yazıcım "ben Pardus" la çalışmam diye iddia ediyor.
Dün akşam görüştüğüm bir arkadaşım, Dos-Windows bağlantı dosyasının
eksik olabileceğini söyledi...????
Gerçekten bu sorunu halletmem lazım
diğerleri küçük...