[Pardus-kullanicilari] GParted Kullanımı

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
8 Mar 2007 Per 19:56:30 EET

Merhaba
Dİsk bolumunun birisini bolmek istiyorum ama GParted 'ın nasıl kullanılacagı
konusunda bir fikrim yok! Wiki' de de boyle bir belgeye rastlayamadım.
Bildigim kadarıyla Gparted'ı masaustu gelmeden once  calıstırabiliyormussun.
Listede yaptıgım aramada ise GParted' ı  kullanan birkac kisinin basıma
gelmesini hic istemedigim seyler gelmis de ... :)
Daha once GParted'ı kullanan ve bana nasıl kullanacagım konusunda yardımcı
olabilicek birisi varsa cok sevinirim.
İyi aksamlar...