[Pardus-kullanicilari] ses kartı

Yusuf Ziya myfaby at gmail.com
8 Mar 2007 Per 12:37:24 EET

Ses kartımda sorun yaşamaya devam ediyorum. Pardus 2007 yi deneme
sürümlerinden beri kuruyorum hep sorun ses kartımda. Tam sürümü bekledim
belki sorunum düzelir diye ama sonuç gene aynı. Daha önce de buraya sorunumu
yazmıştım ama çözememiştik. Sorunun son hali şu: Açılışta ses geliyor hatta
kısa bir süre müzikte dinliyorum ama sonra gidiyor. Çalma programları
çalışıyor ama ses yok. Alsaconf yapılandırmasını denedim ama faydası yok. Bu
sorunu birebir halledeceğim birisi olursa çok sevinirim. Hatta Malatya'da
yaşayıp bu konuda ileri düzey bilgisi olan birisi varsa kasayı alıp yanına
gitmeyi bile düşünüyorum. Hiç olmazsa yeni bir sese kartı alayım diye
düşünüyorum (ses kartım AD-1986-Asus anakart üzerinde) CREATIVE AUDIGY VALUE
7.1 SES KARTI<http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=219&productid=bd700981>almayı
düşünüyorum. Bu kart Pardus la uyumlu mu?