[Pardus-kullanicilari] Selamlar ve WMWare

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
8 Mar 2007 Per 11:10:05 EET

07.03.2007 tarihinde Kürşad ŞİRİN <ksirin at lodos.com> yazmış:

>  Arkadaşlar Merhaba,

merhaba

Bu listeye yeni üye oldum. Listedeki tüm arkadaşlara selamlar.

> Pardusu WMWare ile kurmayı deniyorum ama bir türlü olmuyor.

WMWare'i hiç denemedim ama Virtualbox denedim, gayet kolay.
windows makinede ve pardusta diğer sistemleri deneyebildim.
ayrıntılar burada : http://www.virtualbox.org/wiki/Downloads

ama diğer mesajlarda yazıldığı gibi sisteminizde yeterli ram yoksa
problem çıkması normaldir.

not: pardusu hdd'ye kurmayı düşünürseniz, pardusa paket yöneticisinden
kurup,
pardusta diğer sistemleri virtualbox ile test edebilirsiniz.

kolay gelsin...