[Pardus-kullanicilari] Fax yazisi hakkinda yardim

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
7 Mar 2007 Çar 22:48:02 EET

Ben de efax-gtk kullanıyorum. Cups ayarlarını
bilmiyorum ama ben zaten ona hiç
bulaşmadan, doğrudan efax'ın readme dosyasında
belirtilen, aşağıdaki komutu
konsoldan girdiğimde bir fax yazıcısı oluşuyor.
Rahatlıkla
çalıştırabiliyorum. Eğer efax ı kurmuşsanız
gerisi kolay olur diye
düşünüyorum:

 /usr/sbin/lpadmin -p FaxPrinter -E -v
socket://localhost:9900

suse uzerinde bulnan fax servere pardus clientlardan
fax yazicisi olarak
yazi gondermek icin nasil bir ayarlama yapilmasi
gerekiyor?ben bulmus
oldugum bazi dokumanlardan bunun efax-gtk ve cups ile
yapilabilecegini
yazmislar ama bu ayarlamalar fedora linux icin
anlatilmis pardusta
cupsta herhangi bir ayar yapmayi basarmadimbu konuda
yardimlarinizi
bekliyorum ...

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com